En... GO!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu En... GO!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu

En... GO!!

Blijf op de hoogte en volg Suus

09 Januari 2013 | Nederland, Groningen

Hier gaan we dan..: "Weer twee maanden zo'n blog met daarin de avonturen van een of andere backpack-trip"
Nou mensen, ik ben er weer klaar voor. Voorbereidingen worden ieder jaar makkelijker, backpack inpakken moet inmiddels een eitje kunnen zijn.

Wederom sta ik niet in voor de gevolgen van fouten in spelling of grammatica. (dat is met een c toch?) En elke gelijkenis met bestaande personen en/ of situaties berust op louter toeval..

De laatste paar dagen in het altijd fijne Groningen zijn aan het aftellen, en dat is natuurlijk super leuk zou je denken. Nou, ik ben er wel een beetje klaar mee.. Normaal stap ik iedere dag vrolijk uit mn bed, en is het een feest om gezellige mensen tegen te komen. de laatste dagen is dat een beetje anders.. Mensen zijn jaloers... Mensen doen niet aardig en gaan met de rug naar me toe staan. Met een rondje bier mag ik me alleen nog maar bemoeien als ik ze in een glas tap, en een "hee Suus! leuk je te zien" heb ik al een week of twee niet meer gehoord.. Nu laat ik me natuurlijk niet zomaar kennen, en zal ik ook die laatste 4 dagen gewoon blijven lachen. Er is namelijk maar één passend antwoord: "boek je eigen reis!"

Nog een paar nachtjes slapen en dan vertrekt mijn vliegtuig naar Nairobi. Vanuit daar trek ik door heel veel landen op weg naar Zuid Afrika.
Hoezo Afrika?
•M'n backpack staat me gewoon beter met blote benen en een bruine kop
•Ben in Groningen het afgelopen jaar wel een paar grote jongens tegen gekomen, maar die behoren helaas toch niet bij "THE BIG FIVE"
•Kan ik weer een nieuw vakje openkrassen op mn "scratch map"
•Ze hebben daar hele toffe stickers en stempels voor in je paspoort.
•en "on top of it all.." over 5 dagen is het weer ZOMER!!!!

Ik heb er weer ontzettend veel zin in en ga weer volop genieten van het nieuwe avontuur!

Nu snap ik natuurlijk ook wel dat mensen hier een beetje jaloers op zouden kunnen worden en dat het niet altijd voor iedereen maar direct handig is om even een reis te boeken. Voor deze gedupeerden hoop ik dat mijn blog weer een beetje vermaak kan brengen.
Ik help jullie dan ook graag een stukje op weg en zal zo nu en dan de "TO DO's" voor de thuisblijvers invoegen..

TO DO:
•"THE BIG FIVE" wat was dat ook alweer: http://nl.wikipedia.org/wiki/Big_Five_(persoonlijkheidsdimensies) (en klik vervolgens op "de grote vijf")
•"scratch map", nog nooit van gehoord? -> google even een afbeelding!
• www.cheaptickets.nl voor een goedkoop ticket
• www.groningenairport.nl voor een snelle trip
• www.airport-bremen.de ook voor een snelle trip
• suusduif.waarbenjij.nu voor de thuisblijvers (en klik even op de knop "volgen")

Ik zeg bij deze: "tot Maart..!"
Kusjes

  • 09 Januari 2013 - 12:22

    Jeanine B:

    Laat ze lekker jaloers zijn.
    Geniet gewoon weer van deze reis.
    Ik zit weer met smart te wachten op je reisverslagen.

    Groetjes

  • 09 Januari 2013 - 13:44

    Franne Jelske:

    Kind, wat heb je een zwaar leven! Al die jaloerse mensen, ik heb bijna medelijden met je.

    Go get 'em in Afrika en als je iets leuks vindt, mag je het natuurlijk altijd mee terug nemen naar huis ;)

    Maar eerst gaan we je zuurverdiende centjes nog uitgeven in de locale kroegen. Huize Feest neemt knallend afscheid van je!

  • 09 Januari 2013 - 14:06

    Suus :

    huh, deze website heeft geen "like" knop..

    dan maar zo: "VIND IK LEUK" ^^

  • 09 Januari 2013 - 15:58

    Renée:

    Suus, heel veel plezier.
    Ik kan niet wachten op je reisverslagen, altijd zeer leuk om te lezen.
    Goede reis
    gr Renée

  • 13 Januari 2013 - 13:56

    Hans Koekkoek:

    Suus, geniet er van, omdat het kan! Hoop dat je geen heimwee krijgt naar je houten vriendje.

  • 13 Januari 2013 - 14:25

    Selma:

    Hé Suus!

    Heel veel plezier in Afrika! Je intro vind ik al zo leuk, zie uit naar je reisverslagen!

    Goede reis!

    Liefs Selma

  • 18 Januari 2013 - 11:52

    Joop:

    nou, kom op met die tips voor thuisblijvers. Het is hier koud (vanaf dinsdag was het chaos op Schiphol, want sneeuw. Mazzelaar!) en ik verveel me (Floris slaapt al 3 uur).

    veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suus

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 40048

Voorgaande reizen:

23 Januari 2018 - 12 Februari 2018

Indonesië, Sumatra

30 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Marokko, omdat het kan..!

14 Januari 2013 - 15 Maart 2013

Afrika, omdat het kan..!

18 Augustus 2012 - 21 Augustus 2012

Tallinn, dat is dus Estland..!

15 Mei 2012 - 19 Mei 2012

Barcelona, omdat het kan..!

13 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Indonesie, omdat het kan..!

19 Januari 2011 - 18 Maart 2011

Thailand, omdat het kan..!

Landen bezocht: