hmmpf.. - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Suus - WaarBenJij.nu hmmpf.. - Reisverslag uit Ko Lanta, Thailand van Suus - WaarBenJij.nu

hmmpf..

Door: suusduif

Blijf op de hoogte en volg Suus

15 Maart 2011 | Thailand, Ko Lanta

how, ik wil niet naar de kou..!
al heb ik er wel enorm veel zin in om iedereen daar weer even te zien en te kunnen spreken. Wil iedereen de kachel wat hoger zetten..

maar even kort, morgen beginnen we aan onze veel te lange terug reis naar Nederland. we beginnen morgen met een boot en bus terug naar BKK. daar brengen we donderdag overdag wat uren door om vervolgens savonds in het vliegtuig te stappen naar Cairo. vanuit Cairo vliegen we dan door naar schiphol om daar als alles volgens tijdsplanning gaat vrijdag om 14:00 (NL tijd) te landen. dan verruilen we snel onze jurkjes en slippers voor 25 lagen kleding en hoop ik dat mijn pa onze jassen alvast open heeft..

@Alkmaar: vrijdag eet ik gezellig bij Pa en Ma, joop kir dirk lis en.. komen jullie ook?
@Pa & MA: zaterdag terug naar Grunn is prima.
@Thea: zaterdag boerenkool?!
@PANnetjes: ik kom zondag een zoek de verschillen en een sudoku doen. (wel de makkelijke, ik heb al 2 maanden niet geoefend..) zorgen jullie dat de deur open is, dan drink ik wel een borrel!

• 15 Maart 2011 - 15:03

Stijn:

Suuske! Ik heb een paar 'zoek de verschillen' en sudoku's bewaard voor je! Dus dan kan je weer trainen om net zo goed te worden als ik ;)

Zaterdag ben ik overdag in Eindhoven om bij mijn oom te eten (ja, moest van m'n ouders...) maar als alles goed gaat ben ik 's avonds weer terug in Grunn!

Succes met de reis nog en groeten aan Tes!

xx

• 15 Maart 2011 - 17:17

Thea:

haha boerenkool, waarom ook niet? k zal vast beginnen met aardappels schillen :p
    Maar in mijn agenda staat op zaterdag: welkomsborrel suus en Tes @ Pan! haha pakhuis is natuurlijk ook goed;)

Goede reis alvast!!

xxx

• 15 Maart 2011 - 18:18

Renée:

Hoi Suus,
    voor jou, jammer dat het erop zit.
    Wel een hele mooie ervaring rijker.
    Je familie en vrienden zullen weer blij zijn dat je terug bent.
    Goede reis en tot gauw.
    Johan en Renée

• 15 Maart 2011 - 18:29

Pa En Ma:

hoi Suus,

De jassen hangen al klaar, ik zal ook handschoenen en een sjaal voor jullie meenemen (watjes). Hele goeie terugreis.

Liefs en tot vrijdag

• 15 Maart 2011 - 18:54

Marian Duivenvoorden:

Nou de laatste loodjes, hoop voor julllie dat de reis zonder al te veel hobbels verloopt, en dat de boerenkool klaar staat !!!!!!!

• 15 Maart 2011 - 18:57

Jeanine:

Hoi Hoi

Hele goede terugreis.
    Ben zeer benieuwd naar foto"s en de rest van de verhalen.