nog 10 minuten... - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Suus - WaarBenJij.nu nog 10 minuten... - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Suus - WaarBenJij.nu

nog 10 minuten...

Door: suusduif

Blijf op de hoogte en volg Suus

27 Februari 2011 | Cambodja, Khett Siem Reab

inmiddels hebben we ons reistempo een beetje aangepast..

vanuit Phnom Phen zijn we naar Sihanoukville in Cambodja gegaan.
HOERA! zout water!! wat heerlijk om in de zee te kunnen zwemmen.we hebben eilanden bezocht en snorkelen enzo. wat heerlijk na alle steden.

nu sta ik op het vliegveld van Siem Reap, en we vliegen zo terug naar Bangkok. vanuit daar gaan we nog een poosjue releksen op de eilanden in zuid Thailand.

moet nu het vliegtuig in, en speciaal voor pa & ma: kijk nog maar even onder het knopje reisverslagen, het waren er een paar meer dan 3..

Ankor Wat is echt prachtig trouwens!

• 27 Februari 2011 - 14:50

Jeanine:

Hoi Hoi
    Al was het dit keer een kort verhaaltje
    toch blij om weer wat te lezen.
    Je pa&ma zijn weer goed op de hoogte he
    Meiden zwem ze en neem het er nog even goed van,die 19 dagen zijn zo om.

• 28 Februari 2011 - 14:07

Joop:

Wat vliegt de tijd! Je hebt gewoon al 5 weken (?) op weg en hebt Thailand, Laos en Cambodja gezien en nu weer terug naar Thailand voor een beetje hangmathangen! Het zal om meer dan één reden wel even schakelen zijn tussen Laos/ Cambodja en dan het zuiden van Thailand... Wordt in ieder geval enorm genieten lijkt mij!

Geniet ook van de komende weken!

• 28 Februari 2011 - 18:45

Lianne:

Hai Suus,

Heb net al je reisverhalen zitten lezen (liep natuurlijk weer hopeloos achter). Wat een verhalen en belevenissen, het klinkt echt super! (zeker die worsteling met de krokodillen :D). Heel veel plezier nog maar dat gaat vast helemaal lukken! Groetjes vanuit een koud Nederland, Lianne

• 05 Maart 2011 - 15:41

Marian Duivenvoorden:

Tja hetgaat nu toch wel heel hard, nog een paar weken en dan komen jullie weer terug in dit koudekikkerlandje, dus neem het er nog maar van!
    Liefs Marian