Suus en Sanne stappen in een vliegtuig.. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Suus - WaarBenJij.nu Suus en Sanne stappen in een vliegtuig.. - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Suus - WaarBenJij.nu

Suus en Sanne stappen in een vliegtuig..

Door: suusduif

Blijf op de hoogte en volg Suus

15 Mei 2012 | Spanje, Barcelona

Mede mogelijk gemaakt door "Peter Pan", is het ons vanmiddag gelukt om zonder enig probleem optijd op het vliegveld te zijn. Na bijna 8 jaar in Groningen is namelijk maar weer eens gebleken dat ik de weg op ons kleine stationnetje nog steeds niet weet. Keurig op tijd stond ik vanmorgen netjes op bus 2 te wachten, helaas kwam ik er pas achter dat ik op de verkeerde bus 2 stond te wachten toen ik onze bus 2 weg zag rijden richting vliegveld.. Gelukkig was er direct een "redder in nood" te vinden (dank je Peter) die ons even naar het vliegveld kon rijden. Op t fietsie door de regen was tenslotte ook niet echt een aantrekkelijk plan..

Al met al, na een tukje in het vliegtuig was het erg fijn wakker worden in Barcelona. Prima vlucht, veilig geland, een heerlijk zonnetje en dik 20 graden celcius. Daar worden wij wel blij van!

Kleine suïcidale duiven, grote jumbo killer meeuwen en hele dikke vissen. Dat is ongeveer hetgeen wij tegen gekomen zijn op weg naar "deel 1 paella onderzoek".
Gezien we hier in Spanje zitten is de grote gele M of een pizza echt "not done", dus kom maar door met de paella!

We hebben een fijn hostel gevonden vlak achter de meest bekende straat hier, de Ramblas. Morgen vroeg kunnen we lekker aanschuiven bij het ontbijt. En als ik zou willen kan ik hier zelfs 10x op een dag douchen zonder daarvoor eerst op de fiets te moeten springen!

Nu lekker optijd ons mandje in, we hebben al 100 dingen bedacht die we morgen willen doen ;)

We zullen ons best doen wat van de zon mee terug te sturen naar NL, maar eerst gaan wij er weer eens lekker van genieten!

Tot volgende week, Sanne en Suus!

• 16 Mei 2012 - 01:49

Brenda:

Jammie!!!

• 17 Mei 2012 - 08:55

Carin:

Hey meiden, veel plezier en maak weer mooie foto's. xx