Suus en Sanne op zoek naar avontuur..! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu Suus en Sanne op zoek naar avontuur..! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu

Suus en Sanne op zoek naar avontuur..!

Door: suusduif

Blijf op de hoogte en volg Suus

13 Januari 2012 | Nederland, Alkmaar

..1 continent..
..2 toffe meiden..
..3 landen..
..56 dagen..

Het gaat weer gebeuren, de reis is begonnen. Sanne en ik zijn van start gegaan in regenachtig Groningen, een stad die wij natuurlijk heel erg hard gaan missen.. De NS heeft ons keurig naar Alkmaar gebracht waar wij een lekker nachtje bij pa en ma gaan tukken. morgen on 9:30 zijn wij op schiphol en laten we ons een eindje meenemen de wolken in door Cathay Pacific Airbus A340-300, bij sommigen beter bekend uit het Dagblad van het Noorden van afgelopen maandag..

alles is gepakt, en ook dit jaar is 2 bikini's meer dan genoeg. (Dus die andere 3 kunnen in Alkmaar achter blijven)

Zaterdag doen we even een city-trip in Hong Kong. Hier hebben we 12 uur de tijd om over te kunnen stappen en deze uren kunnen natuurlijk gewoon gebruikt worden. Daarna vliegen wij verder naar Jakarta, op zoek naar avontuur..!

tot 6 februari reizen Sanne en ik samen. Daarna vliegt Sanne terug naar Nederland, en vervolg ik mijn reis naar Singapore.

deze keer niet onder sociale druk, maar gewoon omdat ik het tof vind, ga ik jullie weer lastig vallen met mijn reisverhalen. Wederom sta ik niet in voor de gevolgen van taal-, grammatica- en spellingsfouten.

Wie het tof vind om op de hoogte te blijven kan ergens op deze website op een knopje drukken zodat je op de hoogte word gehouden via je eigen mail.

Tot later! Sanne en Suus

• 12 Januari 2012 - 23:18

Tessa:

Klinkt heerlijk!!! Ben stiekem, toch wel een beetje jaloers als ik dit lees! De reiskriebels zijn direct geactiveerd haha.
    Nou dames, geniet ervan! Goede reis!
    En jullie gaan op het juiste moment weg, dit weekend gaat het vriezen. xx

• 12 Januari 2012 - 23:21

Harma:

Tof! Veel plezier en pas op elkaar!! Siejoe when you get back!!

Oja: Stationsweg 6, 9971 BH, Ulrum hahahaha ;-)

• 13 Januari 2012 - 12:54

Lisette:

Heeeeeeellllll veeeellll plezier!!!

• 13 Januari 2012 - 14:01

Kirsten:

Jeeeej! Het avontuur gaat weer beginnen! Ben jaloers!

• 13 Januari 2012 - 16:05

Jeanine:

een hele fijne vakantie zit met smart te wachten op jullie/jou reisverslagen.
    Het is niet alleen genieten voor jullie maar dan ook voor ons

• 13 Januari 2012 - 17:58

Renée:

Veel plezier, zit met smart op jullie berichtjes te wachten!!
    groetjes Renée

• 15 Januari 2012 - 09:50

Franne:

Knopje :klik:

Have fun!

• 16 Januari 2012 - 13:28

Siham:

Veel plezier meiden! Af en toe als ik toe ben om even te soggen zal ik jullie verhalen gaan lezen;)

• 16 Januari 2012 - 21:48

Carin:

Dag lieve meiden, wat gezellig om jullie verslagen te kunnen lezen vanuit het prachtige Nieuw Zeeland. Heb het goed samen en geniet!
    Dikke zoen, Carin en Wim

• 17 Januari 2012 - 10:26