nog een weekje.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu nog een weekje.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Suus - WaarBenJij.nu

nog een weekje..

Door: suusduif

Blijf op de hoogte en volg Suus

11 Januari 2011 | Nederland, Groningen

met nog maar een weekje te gaan zou je denken dat het nu toch wel eens tijd is om in te pakken..
whahaa!! ook jullie kennen mij langer dan vandaag. Eerst nog even een paar dagen genieten van het vervelende griepvirus, zodat ik straks tenminste alles lekker op het laatste moment kan doen. dus hier even alle voordelen van een griepvirus op een rijtje:
-je krijgt er een lekker hoge weerstand van, en daar kan ik vanaf volgende week lekker van profiteren!
-je hebt even lekker wat tijd voor jezelf, 3 dagen in bed zonder op te kunnen staan!
-nu ik toch alweer een paar uurtjes wakker ben denk ik eraan om jullie op de hoogte te houden..!

maar goed, los van al die fijne voordelen hoop ik mij toch snel weer fit te voelen. vandaag al weer een beetje beter dan gister. en zoiets duurt nooit langer dan 3 dagen dus morgen moet het maar weer over zijn.. genoeg tijd voor mezelf om daar een avondje voor te duimen iig.

woensdag 19 januari vertrekken we om 15:00 uur vanaf Schiphol.

  • 12 Januari 2011 - 19:35

    Tessa:

    Hey reisgenoot,
    Al weer een beetje beter? Heb je een en ander al kunnen inpakken of heb je hulp nodig? Morgen, donderdag, zou ik je wel kunnen helpen en kunnen we alles hier gelijk dumpen! Nou wijffie, ons laatste weekje in het koude kikkerlandje :)

  • 16 Januari 2011 - 19:36

    Suus:

    met nog maar twee dagen te gaan ben ik gelukkig weer helemaal beter.
    alles paraat in de backpack, en nu mn kamer nog even leeg halen..

    hatsee! heb er veel zin in!

  • 17 Januari 2011 - 12:10

    Harma:

    Aber naturlich ga ik jullie volgen! En als je nog tips nodig hebt, let me know! ;-)

  • 21 Januari 2011 - 02:12

    Pan:

    voor als je dit ergens leest... je moet werken morgen!! niet..? pffff....Tes dan?? ook niet? Lekker genieten dan maar! Tijd vliegt... benut hem!

    x

  • 22 Januari 2011 - 14:39

    Joop:

    Hoi zus! hoewel je status laat weten dat je nog in de buurt bent, heb ik het vermoeden dat je wel op je bestemming aangekomen bent.
    Denk wel een beetje aan je familie, dus: fototje in je profiel, veel updates en oja... geniet van je reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Suus

Actief sinds 01 Jan. 2011
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 39985

Voorgaande reizen:

23 Januari 2018 - 12 Februari 2018

Indonesië, Sumatra

30 Mei 2014 - 09 Juni 2014

Marokko, omdat het kan..!

14 Januari 2013 - 15 Maart 2013

Afrika, omdat het kan..!

18 Augustus 2012 - 21 Augustus 2012

Tallinn, dat is dus Estland..!

15 Mei 2012 - 19 Mei 2012

Barcelona, omdat het kan..!

13 Januari 2012 - 08 Maart 2012

Indonesie, omdat het kan..!

19 Januari 2011 - 18 Maart 2011

Thailand, omdat het kan..!

Landen bezocht: